D-Link DIR-890L/R Review

Swap69Newbie 23 september 2015, 388 views

D-Link DIR-890L/R

Erg goede router, zeer snel, betrouwbaar en toekomstbestendig.

Pluspunten

• snelheid
  • bereik op 2,4 band
  • bereik op 5 band
  • stabiliteit
  • uiterlijk
  • makkelijke firmware

Minpunten

• prijs
  • antennes niet vervangbaar

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 4
Deze router vervangt mn dual band asus. Ik woon in een huis met veel gewapend beton uit 2008, dus de zend en ontvangst capacitiet wordt bij mij echt op de proef gesteld. In eerste instantie heb ik de router in automatische modus laten staan, iets waarvan ik door eerdere berichten weinig vertrouwen in had, maar dat viel allesinds mee. ik had vrijwel overal in huis goed bereik, op 1 plek na, daar werd het net te weinig voor streaming video. nu ik alle radios handmatig hem geconfigureerd is dat probleem ook verholpen. toch ga ik de "auto "modus na een volgende firmware update zeker weer proberen, want het beviel verder prima. Snelheden dieik haal zijn echt heel goed, 77,31 mbps down en 49,36 up op 10 meter afstand met muur ertussen. (m'n aboonement is 100mbpps/100 mbps).

Heb jij ook een D-Link DIR-890L/R?