Xclaim Xi-3 Review
Zeer goed product! Het heeft de producent wat moeite gekost om de Cloud Manager stabiel te krijgen, maar het is gelukt! Het bereik, de doorvoersnelheid, de configuratie, het aanmaken van VLAN's en SSID's is heel eenvoudig.
Absoluut een aanrader!
Pluspunten
Stabiel Zeer goed bereik Eenvoudige configuratie Goede ondersteuning Xclaim forum POE+ Klein Geen onhandige antennes
Minpunten
Duur PAS OP! End Of Sale (zie uitgebreide toelichting)
Eindoordeel
Edit 10-08-2018: PAS OP!
Effective today (July 25th 2018) all models of Xclaim access points are End Of Sale. At this moment we would like to thank all our customers who have been of great support to us. For all support and related queries, please read the below document
https://s3.amazonaws.com/xclaim/pdfs/xclaim-eos.pdf
Bron: http://forum.xclaimwireless.com/discussion/1533/end-of-sale
Gebruikt in combinatie met:
Zyxel GS1900-8HP
DrayTek Vigor 2120
Effective today (July 25th 2018) all models of Xclaim access points are End Of Sale. At this moment we would like to thank all our customers who have been of great support to us. For all support and related queries, please read the below document
https://s3.amazonaws.com/xclaim/pdfs/xclaim-eos.pdf
Bron: http://forum.xclaimwireless.com/discussion/1533/end-of-sale
Gebruikt in combinatie met:
Zyxel GS1900-8HP
DrayTek Vigor 2120
Beoordeel deze review:
:strip_icc():strip_exif()/u/424405/crop5b36b95f6da30_cropped.jpeg?f=community)