Recom Flexboard Review

kwant319Newbie 17 september 2015, 104 views

Recom Flexboard

Heb dit toetsenbord aangeschaft voor mijn tablet. De Action verkoopt voor een paar euro verloopjes. Makkelijk mee te nemen op reis. Omdat ik werk voor tuberidesnl, een website over zwembaden; publiseer ik vaak ook op de website vanuit het zwembad. Maar dit product is waterdicht.

Pluspunten

• Makkerijk mee op reis
  • Klein mee te nemen
  • Waterdicht
  • Makkelijk schoonmaken (onder de kraan)
  • Goedkoop (5 euro)

Minpunten

• Toetsen moeten goed ingedrukt worden
  • Spatie doet het soms niet omdat er neerdere contactpunten inzitten en als je er net tussen drukt dan doet hij het niet
  • Snel typen werkt niet goed

Een goed product voor zijn prijs.Een vast toetsenbord typt natuurlijk beter en sneller, maar die heb je niet voor 5 euro.En die rol je niet even op om mee te nemen op reis. En als daar de koffie omgaat dan kan hij de container in. Als je een toetsenbord voor mobiel gebruik zoekt of een vochtige omgeving zo als een kantoortje in het zwembad dan zou ik dit toetsenbord aanraden. Maar als je een toetsenbord voor je pc thuis zoekt die een vaste plek heeft dan zou ik voor een vast toesenbord gaan. Tenzij je van plan bent om constant koffie te drinken en te roken aan de computer. As maakt een toetsenbord ook kapot behalve dit soort.

Heb jij ook een Recom Flexboard?