Speedlink XEOX Pro Analog Wireless Gamepad Zwart Review

WauteurzNewbie 10 september 2015, 252 views

Speedlink XEOX Pro Analog Wireless Gamepad Zwart

Goede gamepad voor de PS3, de ondersteuning voor games op PC is minder. Rapid Fire is in mijn oven overbodig. Aan de andere kant is het draadloos signaal zeer sterk, ligt de gamepad fijn in de hand, kan deze tegen een stoot, en gaat de batterij lang mee.

Pluspunten

• Prima op PC
  • Ligt fijn in de hand
  • Draadloos signaal is zeer sterk
  • Werkt prima met de 'grote' PC-games
  • Kan tegen een stootje
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Slechte support voor PC games
  • Rapid fire is een in mijn ogen overbodige functie

Op zich is de SpeedLink XEOX een goede gamepad voor de PS3, alleen jammer dat slechts een paar van de vele games met controller support op PC reageert op input van de gamepad. Dit kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar ik kan nergens vinden hoe ik dit zou moeten veranderen. Op de games waarop de gamepad werkt werkt hij naar behoeven, en de meer populaire games hebben een perfecte ondersteuning (GRID2, DiRT3, ETS2, etc.).

Afgezien van dat minpunt ligt de gamepad prima in de hand, en de xbox lay-out heeft bij mij de voorkeur over de PS/DualShock lay-out.
De batterij gaat lang mee, en de draadloze verbinding is prima: Ik kan van de eerste etage van het huis de PS3 in de woonkamer besturen, wat de standaard DualShock 3 niet kan.

Heb jij ook een Speedlink XEOX Pro Analog Wireless Gamepad Zwart?