Specificaties Range Extender, WiFi max. 300Mbps - Bekijk alle specificaties

Belkin Wireless Range Extender WLAN Repeater Review

DRuw 2 september 2015, 127 views

Belkin Wireless Range Extender WLAN Repeater

Werkt voor geen meter. Onstabiel en je MOET een andere SSID opgeven ipv dat hij op een ander channel kan verzenden. Op een bepaald ogenblik heb ik er een tijdschakelaar tussen gezet zodat hij 1x per nacht uit en aan ging... daardoor werd hij wel stabiel...

Pluspunten

• Hij is niet heel lelijk
  • Duidelijke (doch kale) interface
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Niet stabiel, vaak vastlopen
  • 2e SSID nodig dus een range extender is het eigenlijk niet

Beheerbaarheid Score: 4
Ik ga er niet veel woorden meer aan vuil maken, gekocht bij de Ibood maar absoluut geen aanrader in deze wereld van vele opties

Heb jij ook een Belkin Wireless Range Extender WLAN Repeater?

Heb je DD-WRT of OpenWRT geprobeerd (als dat hier op werkt) zodat het wel goed gaat?
ehh, nee eigenlijk niet.
Vind ik ook een beetje raar dat je echt een ander software pakket erop moet gaan zetten omdat de fabriek het laat afweten (heb wel de meest recente firmware erop gezet).
Ik kan het nog wel een keer testen maar, mede door een gewijzigde situatie thuis, heb ik net ook deze gekocht: pricewatch: Ubiquiti UniFi AP - 802.11 b/g/n - 2.4 GHz - 20 dBm (set van 3)
Worden ook op mijn werk gebruikt en werken perfect...