Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

Verbatim MediaShare Wireless Review

sebastiaan1984 26 augustus 2015, laatste update op 26 augustus 2015, 836 views

Verbatim MediaShare Wireless

Met alles wat dit apparaat kan: media streamen, bestanden kopieŽren, MiFi maken en tels opladen. Echt een vakantie topper. Niet vergeten om de app in nederland te installeren.

Pluspunten

• Heel veelzijdig
  • Echt waar voor je geld
  • USB en sd kaart slot
  • Interne accu

Minpunten

• Grote foto's (24mp) gaat niet altijd goed.
  • WiFi signaal had iets sterker gemogen

Wij hebben de mediashare aangeschaft zodat onze zoon video's onderweg op de iPad kan kijken. Toen we hem binnen hadden bleken we er ook foto's (genomen met de dslr) uit te kunnen lezen via de sd kaart slot. Zodat we deze vanaf de camping direct kunnen appen. Daarnaast mogen we op de camping maar met 1 device verbinding maken. Ook hier komt de mediashare weer te pas. Eigen WiFi netwerk opgezet en deze verbinding laten maken met de camping WiFi. We kunnen nu met 2 telefoons, laptop en iPad tegelijk op het net. Iedereen blij.

Voor de prijs van zo'n (om en naarbij) §35,- vind ik het een heel veelzijdig apparaat. Die veel meer kan dan ik had verwacht. Hij gaat ook zeker volgende keer weer mee op vakantie.

Heb jij ook een Verbatim MediaShare Wireless?

Kan je hiermee ook foto's/filmpjes opslaan op je iPhone/iPad Camera Roll? Of alleen importeren?
Jep je kan ze ook opslaan op je camera roll van van je iPad/iPhone. Dit gaat wel met 1 foto tegelijk. MP4 bestanden gaat niet.

[Reactie gewijzigd door sebastiaan1984 op 31 augustus 2015 21:30]

Meer specs hier te vinden: http://www.verbatim-europ...re-wireless-98243/?con=48 De accu is 3000mAh dus daar kun je een smartphone goed voorzien van extra accucapaciteit.