Specificaties 2.5" behuizing met USB3.0 - Bekijk alle specificaties

Sitecom MD-390 Zilver Review

casagrande2407 22 augustus 2015, laatste update op 23 augustus 2015, 155 views

Sitecom MD-390 Zilver

Waardeloos. Werkt niet op USB3.0. Getest met met Samsung Evo850 en een WD3200BEKT, icm met een Macbook Pro 2015 en een Windows pc: continue disconnects, niets mee te beginnen op beide systemen.

Pluspunten

• geen, maar moet hier tekst invullen

Minpunten

• Werkt niet op USB3.0

Deze gekocht om te gebruiken in combinatie met een Samsung Evo850 1TB en een MacBook Pro mid 2015.

Het idee was om virtuale machines snel vanaf usb3 te kunnen laden. Dit heeft in bovenstaande combinatie even gewerkt. Na een paar uur kreeg ik te maken met disconnects. Weer een paar uur later kon ik de Evo850 helemaal niet meer benaderen. Dit was de opstartschijf van mijn oude Macbook Pro, dus daar in geprobeerd maar bij het booten trad een system halt vanwege de Evo.
Toen geprobeerd het ding op een windows pc aan te sluiten, op een usb 2 aansluiting. Met system tools kon ik zien dat de volumes nog op de schijf stonden, de data was echter niet meer te benaderen. Daarop de schijf bij wijze van test NTFS geformatteerd.
Daarna weer op de windows pc op een usb 3 poort aangesloten: direct weer disconnects, ik kon er niets meer mee beginnen.
Tja op een usb 2 poort zal het ding misschien best werken maar daar heb ik niet veel aan.

Mijn conclusie is dan ook dat het voor mij een waardeloos ding is en retour winkel gaat. Hopelijk kan ik iets vinden dat in deze combi wel werkt, een usb to sata converter wellicht?

Heb jij ook een Sitecom MD-390 Zilver?

Ik wou hier even reageren dat exact hetzelfde probleem ondervind. Mensen koop dit ding niet het is waardeloos