Specificaties Tower, 6 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

Raijintek Agos Zwart Review

Rev-anche 20 september 2015, 127 views

Raijintek Agos Zwart

Kwaliteit prijsverhouding is imo onverslaanbaar, de enige zwakke punten diei k zo snel kan bedenken is dat je waarschijnlijk een modulaire voeding wilt, ivm me beperkte ruimte achter het moederbordtray. En om het helemaal af te maken een fancontroller of stillere ventilatoren. Aangeschaft na o.a deze review http://tweakers.net/productreview/99993/raijintek-agos-zwart.html

Pluspunten

• Prijs prestatie verhouding
  • Kabelmanagement
  • Stoffilters voor 50,00

Minpunten

• Iets te luide ventilators (maar voor dat geld)?
  • Een enkel magnetisch filter ipv 2

Als hobbyist speur ik altijd de sites af naar interresante nieuwtjes voor weinig geld.
Zo kwam ik ongeveer een jaar geleden bij youtube een paar duitsers tegen die deze kast in een soort van zandbak vertoonden https://www.youtube.com/watch?v=zKy2UXWlmkA en de prijs icm de uitvoering leek mij wel interresant!
Daar na bekeek ik deze review https://www.youtube.com/watch?v=KYznCpf3daI die iets realistischer leek, waarna ik hier op t-net de puntjes eigenlijk wel op de i kon zetten door de reviews van "Matsjo" "Rulelove" en uiteraard een van de tweaker reviewtoppers Foritain.

Heb jij ook een Raijintek Agos Zwart?