Samsung 850 EVO 250GB Review

Felix-B 9 augustus 2015, 1.042 views

Samsung 850 EVO 250GB

Toshiba 850R met Toshiba SSD van 128 GB naar Samsung 850 EVO 250 GB

Pluspunten

• Clone software
  • Clone software

Minpunten

• Tóch nog de W7-schijf nodig voor een repair

Zonet gehaald bij de Media Markt in Duiven (mooi op zondag open). Getwijfeld tussen 250 GB en 500 GB, toch maar de 250 GB genomen.
Clonen ging appeltje-eitje, alleen moest ik na plaatsen van de 850 EVO nog even de Windows7-schijf erbij om Windows te repareren; ben blij dat ik niet vooraf al W10 had geinstalleerd.
Nu weekje testdraaien en dan alsnog naar W10

Heb jij ook een Samsung 850 EVO 250GB?

Meer advertenties

Bij mij ging het clonen ook goed, mijn advies was meer van: zorg dat je voorbereid bent op 1 of 2 lichte calamiteiten.
PS ik had bij Alternate besteld als zij niet zoveel zouden 'spammen'. Lees: ik kijk op Tweakers voor een SSD en kijk naar de prijs bij Alternate en op mijn mobiel komt er steeds reclame van Alternate; mooi geen verkoop hierdoor.
Bij mij ging het clonen wel goed met de software meegeleverd door Samsung.
Ik heb wel een 'safe boot' gedaan dus alle overbodige meuk uitgezet.