Specificaties Draadloos Qwerty met scissor switch toetsen - Bekijk alle specificaties

Rapoo E6700 Zwart Review

Pshygo 10 juli 2015, laatste update op 10 juli 2015, 278 views

Rapoo E6700 Zwart

Oke bluetooth toetsenbordje, stevig gebouwd, knoppen zijn erg klein en erg dicht bij elkaar gepropt, toutchpad is niet zo geweldig.

Pluspunten

• Zeer robuust gebouwd
  • Oplaadbaar met micro-usb
  • Toetsen hebben voldoende travel

Minpunten

• Toetsen zijn erg dicht op elkaar gepropt en te klein naar mijn mening, al helemaal de enter en spatiebalk, ik raakte teveel de alt toets
  • Touchpad is oke, de knoppen onderaan zijn capacitive, waardoor het niet lekker is om te gebruiken
  • Voor wat je ervoor betaalt toch vrij mager

Tja, waar je een bluetooth toetsenbord voor koopt is toch meestal een tablet, heb ik dus ook gedaan, heb hem gehaald bij Paradigit voor 40,-. Ik had gevraagd of ik hem in de winkel even kon testen voor ik hem had gekocht, was prima. Heb em voor ik denk in totaal anderhalf uur gebruikt voor ik em maar aan de kant had geschoven.
Voor even context, ik had hem gekocht voor mijn Nvidia Shield Tablet, mijn bedoeling was dus om ermee te gamen, maar ben gauw tot de conclusie gekomen dat dit niet werkt met een bluetooth toetsenbord (had ook een andere gebruikt maar dit was ook waardeloos), ik heb ook een bluetooth muis, eentje van Dell, maar die werkte in combinatie met de touchpad van het toetsenbord niet goed.

Afijn, de toetsen zijn ontzetten klein, echt heel klein, dat andere toetsenbordje had grotere toetsen maar reageerde niet zo geweldig, had dus een andere nodig. Ik heb in de korte tijd dat ik hem gebruikte veel te vaak op de alt toets gedrukt terwijl ik eigenlijk de spatiebalk bedoelde, deze is echt veel te klein, niet alleen hoogte maar ook echt breedte.

Bouwkwaliteit is echt geweldig, de onderkant is van metaal, waardoor hij lekker wat gewicht heeft, flex zit er eigenlijk helemaal niet in. Is ook erg nice dat hij oplaadbaar is met micro usb, zat een kabeltje bij, je kan hem dus gewoon practisch overal aan de lader gooien, mits je hem zo lang in gebruik houdt dat je hem op zal moeten laden :X

Als hij 15 euro goedkoper was, zou het een veel betere koop geweest zijn in mijn ogen, nu is hij toch wat te duur voor wat je er voor krijgt.

Heb jij ook een Rapoo E6700 Zwart?