Tweakers Zonnebril Review

Boost9898 9 juli 2015, laatste update op 9 juli 2015, 2.214 views

Tweakers Zonnebril

Prima zonnebril. Net binnen gehad en meteen een benchmark gedraaid. Houdt goed de zon tegen en ziet er mooi uit.

Pluspunten

• Zeer goedkoop
  • Lekker stevig
  • Houdt de zon goed tegen
  • UV 400 Protection

Minpunten

• Scharniertjes gaan stroef

Prima zonnebril.

Net binnen gehad en meteen een benchmark gedraaid.
Houdt goed de zon tegen en ziet er mooi uit.

Foto's in de volledige resolutie:

Heb jij ook een Tweakers Zonnebril?

Maar heeft de zonnebril gepolariseerde glazen? Zien dames waar je naar kijkt met dat ding op? We hebben meer antwoorden nodig :)
Ja

Nee
En hoe kom ik er aan één? :D
Eentje overkopen van iemand. Zelf heb ik er niet zo veel aan omdat ik een bril heb. Dus op de fiets opzetten is niet zo'n strak plan. In de tuin opzetten is het ideaal. Helaas doe ik hem niet weg omdat het een leuk en uniek hebbedingetje is.
Dat kan ik me voorstellen, ik ben namelijk ook lichtelijk jaloers. Hopen dat Tweakers ze misschien nog eens wil verloten of wil verkopen om de kas te spekken voor prijsvragen.
Ik heb de Tweakers-bril naast mijn gepolariseerde Oakley gelegd en dus door twee brillen naast elkaar te houden naar verschillende onderwerpen gekeken zoals LCD schermpjes draaien gedraaid en autoruiten bekeken langs elkaar (Op zoek naar de blauwe waas/rastertjes). Ook de de twee brillen tegenover elkaar gehouden en draaien maar ;).

Conclusie van mijn getest: Het lijkt erop dat de bril niet is gepolariseerd.
vond die scharniertjes zelf fijn, maar had inderdaad iets losser gekunt.
Vond de benchmark zelf zeer goed gaan in vergelijking met de Google glasses.
Maar wat vond je hond er nou van?
meteen een benchmark gedraaid --> meteen Marc uit de bench gehaald
Ik mis nog wel wat meetresultaten en grafieken in je review :+