AMD Phenom X3 8650 Boxed Review

robj28 20 januari 2010, laatste update op 20 januari 2010, 1.140 views

AMD Phenom X3 8650 Boxed

Pluspunten

• Goedkoop
  • True tri core (Dus geen gedeelde pipeline als intel dual and quads)
  • L3 Cache

Minpunten

• Stock cooler (Is niet echt slecht maar kan wel better)

Mooie cpu voor weinig geld.
Ik heb de cpu van stock 2300 mhz overclockt naar 2990 mhz dit geeft een behoorlijk prestatie winst alleen voor de standaart koeler is het eigleijk net iets teveel tempratuuren komen zeer dicht bij de 60 graden onder load. Zonder oc zijn de temps rond de 40 graden.

Voor de rest gebruik ik deze cpu samen met een ati HD4670 ik kan de meeste games op de hoogste instelingen spelen (1650X1080).

Het is een leuke cpu voorall als je multi tasking gebruikt als je geen multi tasking gebruikt kan je beter een
AMD Athlon 64 X2 7750 Black Edition kopen of een hoger gecklocht model. ;)

Toevoeging:

Ik heb deze cpu nu samen met een HD 5770 + een nieuwe set geheugen en daar komt de cpu toch soms wel wat tekort bij sommige games(Om maximale FPS te halen).
Als er iemand interesse heeft zal ik wel een aantal benchmarks draaien en toevoegen.

Voor de liefhebbers:

De Windows prestatie index rating:

Processor AMD Phenom(tm) 8650 Triple-Core Processor 5.8
Memory (RAM) 4.00 GB 5.9
Graphics ATI Radeon HD 5700 Series 5.9
Gaming graphics 2431 MB Total available graphics memory 5.9
Primary hard disk 213GB Free (298GB Total) 5.9

Heb jij ook een AMD Phenom X3 8650 Boxed?

Graag een MW2 benchmark. :)
De cpu is helaas overleden.
das jammer, heb zelf de cpu nu ook voor een jaar ofzo. krijg hem alleen niet verder dan 2.88