Panasonic Viera TX-47AS650E Zilver Review

FIXZ 7 juli 2015, 392 views

Panasonic Viera TX-47AS650E Zilver

Geweldige TV Optimaal Full HD door IPS en 1200 Hertz !

Pluspunten

• 1200 Hertz
  • IPS
  • Mooi afgewerkt Mooi design !!!
  • Veel Functie's
  • Interface werkt echt super snel !
  • Prijs / kwaliteit verhouding kon gewoon niet beter ( 639 Wehkamp ) Voor dit geld kan je gewoon niet beter kopen !

Minpunten

• Interface mediaplayer niet vernieuwd wel sneller
  • Zelfde probleem met geluid als de vorige review dit heb ik ook bij vorige panasonic tv's ervaren snel opgelost met een mooie soundbar
  • deze tv heeft echt werkelijk alles ik mis alleen nog de usb 3.0

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Ik heb gekozen voor Panasonic omdat mijn vorige tv ook een Panasonic was en ik hier zeer tevreden over was. mijn vorige Panasonic was nog een plasma met 600 hertz met een optimale kijkhoek voor mij 2 belangrijke punten. Dit nieuwe toestel heeft een kijkhoek van 178 en beschikt over een IPS Led Scherm en 1200 Hertz. Ik ben van 42inch naar 47inch overgestapt voor mij de ideale grote ik ben blij dat ik niet een maat groter heb genomen ik zit maar 2 meter van mijn tv af.
Om te beginnen met het beste van dit toestel zijn de specificaties opties en functie's van deze tv werkelijk voor een prijs van 639 euro ( Wehkamp ) Spot goedkoop !!! Ik ben absoluut van mening dat er niks beter te krijgen is op de markt voor dit geld ! Het Beeld is prachtig echt gewoon onverstelbaar scherp en helder
de kleuren komen mooi tot ze recht het contrast en helderzijn zijn piekfijn. ( Voor de Diehards
deze tv heeft absoluut geen kalibratie nodig vanuit fabriek uit zeer goed afgesteld ! )
De 3D functie heeft voor mij persoonlijk geen meerwaarde maar ik vind het wel leuk om te hebben :P
Dit toestel beschikt over ingebouwde Wifi die buitengewoon goed werkt de Web browser werkt sneller dan op mijn Xbox One Dat moet al genoeg zeggen denk ik !
Het interface is goed vernieuwd en werkt snel, de interface van de mediaplayer functie in niet echt vernieuwd werkt wel super snel bij mijn vorige toestel moest het wel 3min inladen bij dit toestel is het vrijwel direct ingeladen en speelt ook gewoon een MKV van 30GB bestand soepel af !
De Panasonic extra's zijn ook leuk zo beschikt dit toestel over een cloud functie vanuit je Panasonic account ( heb ik zelf nog niet uitgetest ) ook kan het toestel het beeld doorzenden naar een andere scherm bijvoorbeeld je smartphone ( screen sharing ) de extra afstandsbediening met touchpad en spraakbesturing werd ik vooraf niet echt warm tot ik het had uitgetest stond ik er echt perplex van hoe goed dit werkt ! ook werkt de spraak herkenning super goed echt werkelijk alles wat je zegt word goed herkent dit werkt zeer handig op de web browser.
Het design, uiterlijk en bouw kwaliteit spreek voor zich is gewoon heel goed en mooi afgewerkt met aluminium ook de voet vind ik persoonlijk heel mooi.
Bluetooth functie zit er ook op deze gebruik ik voor mijn soundbar en werkt prima !
Verder beschikt dit toestel over nog veel meer !!! en heeft echt alles wat je maar kan bedenken of nodig acht. Petje af voor Panasonic !!! met deze serie toestellen maken ze hun high end series helemaal waar !!!
Panasonic was natuurlijk de nr.1 als het ging om plasma schermen, kijkhoek en hertz Sinds de plasma is achterhaald en ze het moeten doen met een scherm van een derde ( LG IPS LED ) doen ze er meer goeds mee dan LG of Samsung zelf waardoor ze voor mij nog steeds een streepje voor houden als het om een TV gaat Blijf ik bij Panasonic !!!

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-47AS650E Zilver?

Misschien een tip om alinea's te gebruiken?