Specificaties WiFi-N (2,4GHz) max. 300Mbps met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

TP-Link TL-WN822N Review

webdavid 30 juni 2015, 226 views

TP-Link TL-WN822N

Goede netwerk ontvanger voor een lage prijs.

Pluspunten

• Goed bereik! door de 2 grote antennes
  • "plug and play"
  • Kan tegen een stootje

Minpunten

• geen wifi ac (gaat ook moeilijk met deze prijs)
  • geen usb 3.0

Een netwerk ontvanger die werkt zodra je hem in je usb stopt.

Ik heb 2 speedtestjes gedraait. op 2 verschillende dagen. De afstand tussen de router en de ontvanger is ongeveer 9m regelrecht ( zelfde hoogte ). Hiertussen zitten 2 muren. De resultaten verschillen wel maar ik heb nog nooit ervaren dat de ontvanger het wifi netwerk niet heeft kunnen ontvangen.

Wij hebben een upc (ziggo) abbonement met 120mb down. Als ik de ontvanger 2m van de router afhoud heeft hij maximaal 90mb down.

Ik ben zeer tevreden over deze ontvanger omdat je voor de prijs een degelijk apparaat krijgt dat het altijd doet. Ook al zijn de resultaten niet altijd gelijk.

Gebruikt op 2,4ghz netwerk van de tp-link archer c7

Gekocht en ingebruik sinds: 20-8-2014

Heb jij ook een TP-Link TL-WN822N?