Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G402 Hyperion Fury Review

Jeroendedoem 30 juni 2015, 169 views

Logitech G402 Hyperion Fury

Pluspunten

• Software
  • Bouwkwaliteit
  • Verstelbare dpi sensor tot 5 standen in de muis

Minpunten

• Geen rgb
  • Niet voor grote handen
  • Snel krasjes op de onderkant

De logitech G402 is zoals ik van logitech gewend ben een goede muis van goede bouwkwaliteit, het enige nadeel in mijn ogen is dat hij voor echte grotere handen niet geschikt is. Ook moet je ermee leren omgaan dat je duim tussen 3 knoppen moet liggen en is de achterste knop op de zijkant een beetje moeilijk in te drukken.

Natuurlijk is de software weer een geschenk uit de hemel en dit is iets waar veel game producenten iets van kunnen leren. Je kan profielen per spel maken waarbij je dus bij fps games bijvoorbeeld je dpi snel heel laag wil kunnen zetten om die perfecte hardscope te maken. Terwijl je bij een andere game een combo wil maken die word uitgevoerd met een klik.

Als je iets om een kleurenschema van je set-up geeft dan ben je helaas aan het verkeerde adres bij deze muis. Hoewel hij wel opties als ademen heeft, heeft deze muis geen rgb ledjes en dat is als je er iets om geeft toch wel een downside. Verder is de onderkant zonder muismat snel bekrast (op een houten bureau), en achter de opstaande randjes aan de onderkant blijft snel al wat stof hangen. Maar dit mag de pret niet drukken.

Ik heb inmiddels een muis en een headset van logitech en het meest opvallende is toch wel de software en mogelijkheid om een profiel in de producten zelf op te slaan zodat ook op een andere pc je favoriete instellingen gewoon klaarstaan.

Heb jij ook een Logitech G402 Hyperion Fury?