Conceptronic CNSTANDDSK Review

Dragonslaughter 1 mei 2009, 834 views

Conceptronic CNSTANDDSK

Pluspunten

• 9 standen
  • Zeer stabiel
  • 4 usb poorten

Minpunten

• Meegeleverde USB kabel defect
  • USB kabel slechts 0.5 meter

Kwaliteit Score: 3
Ik heb deze laptopstandaard aangeschaft omdat ik een HP Businessnotebook (6710b) heb met een schuine rand aan de voorkant. Hierdoor gleed hij van de meeste laptopstandaarden af en stond hij gewoon nooit stevig.

Toen heb ik deze aangeschaft, welke een omgebogen rand heeft, en hij staat als een huis in dit apparaat. Hij heeft zachte rubbers aan de voorkant zitten voor de grip en dat werkt uitstekend.
Ook heeft hij 9 verschillende standen waardoor je hem altijd wel goed kan zetten op een manier die je zelf prettig vind.

Verder heeft hij ook een ingebouwde powered usb hub, die er overigens heel gemakkelijk af te halen is mocht je dat willen. 4 poorten, dus voldoende voor de gebruikelijke dingen zoals het toetsenbord en muis.

Nadeel is echter dat de megeleverde usb-kabel van de hub bij mij kapot was. Daarnaast is de kabel slechts 0.5 meter, waardoor ik hem niet aan de linkerkant van mijn laptop kan inpluggen. Een lengte van zo'n 0.75 of 1 meter was mijns inziens beter geweest.

Verder is hij ook niet klein op te vouwen om mee te nemen, maar aangezien hij daar ook niet voor bedoeld is, noem ik dit niet als nadeel.

Heb jij ook een Conceptronic CNSTANDDSK?