HP Spectre x360-4040nd - Reviews

Specificaties 13,3" • 2560x1440 (Quad HD) • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

HP Spectre x360-4040nd Review

natihorny 19 juni 2015, laatste update op 14 juli 2015, 825 views

HP Spectre x360-4040nd

Dun, portable, klein, goede touchscreen, helder scherm, snel, super handig, kwalitatief gebouwd, handige touchpad, goed toetsenbord, de perfecte reisgezel!

Pluspunten

• Dun
  • Voelt kwalitatief aan
  • Lange batterij
  • Word niet te warm
  • Helder scherm
  • Goede touchscreen
  • Aangenaam toetsenbord
  • Eindeloos touchpad

Minpunten

• Glans door glazen scherm
  • Niet zo'n goed contrast op de letters van het toetsenbord met backlighting aan

Prachtige design, heel dun, mooie afwerking voelt echt qualitatief aan en heeft de perfecte proporties! Goed veel poorten is zeker een plus punt, de hoge nits (schermhelderheid) is ideaal om buiten ook nog je scherm te kunnen zien desondanks de glans van het scherm. Heel responsive touchscreen zit goed in de hand, niet te zwaar en het is zo handig dat je het scherm helemaal kan omdraaien! 2 minpuntjes zijn dan: de glans van het scherm en de achtergrond verlichting die niet steeds heel goed de letter contrasteert. Moest je een coole sleeve willen kopen, hij past in de BOOKBOOK 13"
En ik gebruik dit muisje dat steeds met me meereist:
productreview: Logitech T631 review door natihorny

Ik zal ook een foto van de BOOKBOOK posten die ik gebruik als sleeve.

Heb jij ook een HP Spectre x360-4040nd?