Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Gebruikers

- Reviews

Specificaties Bluetooth muis - Bekijk alle specificaties
  Vergelijk
Bekijk alle reviews

Logitech T631 Review

0
natihorny 19 juni 2015, laatste update op 14 juli 2015, 178 views

Logitech T631

Super klein muisje, prachtige design, dunner dan dat lijkt op de foto, handige touch, iets te licht om gemakkleijk de touch te gebruiken en jammer dat je druk moet gebruiken voor de linker en rechter muisknop ipv touch. Desalnietemin, mijn favoriete en sjiekste travel mouse companion! Werkt ook met Windows!

Pluspunten

• Dun
  • Klein
  • Handig
  • Prachtig design
  • Touch
  • Werkt goed
  • Werkt ook met Windows
  • Bluetooth

Minpunten

• Te licht
  • Druktoetsen ipv Touch voor linker en rechter muisklik
  • Vrij luide rechter en linker muisklik

Eindoordeel

Score: 5Per criterium
Prijs Score: 4
Drivers / support Score: 5
Bouwkwaliteit Score: 5
Precisie Score: 5
Ergonomie Score: 3
Functionaliteit Score: 5
Vormgeving Score: 4
Toen ik achter een nieuwe muis zocht voor mijn HP Spectre x360 (review hier: productreview: HP Spectre 13-4040nd x360 review door natihorny ) wou ik verder gaan in de lijn van het Mac design. Deze muis is daar perfect voor, ik ben geen apple fan, helemaal niet (hoewel hun producten goed zijn maar niet mijn ding) Is hun design wel altijd top notch. Met deze muis heb die zelfde design feel, en met de HP Spectre lijkt het echt alsof je op de improved mac version of a windows pc aan het werken bent. Maar goed, meer over de muis! Een schitterende travel companion zowiso, heel dun dus past in elke zak en waarschijnlijk in elk zakje, in je zak. Iets dat ik belangrijk vind omdat het dan geen bultjes maakt en zelfs in je jeans broekzak past. Het is niet het meest ergonomische design (zoals de magic mouse) maar ik heb het nog niet lang genoeg kunnen gebruiken om een mening te kunnen geven over de handvriendelijkheid, zal die mijn gewrichten in mijn hand moe maken na een tijd of niet? Dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen, maar aan het design te zien, gaat het waarschijnlijk wel vermoeiend zijn om er mee te werken. De response via bluetooth is schitterend, geen lag of niets en heel makkelijk aan te sluiten aan mijn Windows laptop. Iets waar ik me zorgen om maakte aangezien ik niet wist hoe windows zou reageren met een bluetooth muis. Bluetooth muizen zouden echt een must moeten worden voor travel mouses aangezien je een poort vrij houdt om andere dingen aan te sluiten. Wat ik wel jammer vind is dat je dus wel moet drukken om een rechter of linker muisklik uit te voeren. Ik had gehoopt dat het touch zou zijn. Hoewel dat misschien wel jammer is, kan het goed zijn dat Logitech dat met opzet gedaan heeft zodat je vingers op de muis kunnen rusten. Al bij al, een zekere aanrade en zooo mooi! Het is alsof je een witte kiezelsteen vasthoudt. Ik zal deze review aanpassen zodra ik een YouTube review heb gemaakt voor het muisje nadat ik het wat langer heb kunnen gebruiken.

Gebruikt in combinatie met:

Bekijk alle afbeeldingen:

Heb jij ook een Logitech T631?

Deel je ervaringen en help andere tweakers!

Schrijf review

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*