EnGenius ENS202EXT-EzHOTSPOT Review

sc3pter 12 juni 2015, 1.395 views

EnGenius ENS202EXT-EzHOTSPOT

voor de vakantie op de camping dit product gekocht. iedereen jalours opde camping voor het eigen wifi straatje. prima bereik en werkt perfect. thuis in de tuin geen wifi bereik. het apparaat aangezet en werkt als een tierelier. vanaf de tweede verdieping sterker signaal in de huiskamer dande eigen router

Pluspunten

• makkelijk menu
  • goede updates
  • simpel in gebruik

Minpunten

• nog geen minpunten ervaren

Beheerbaarheid Score: 4
het zendbereik van dit apparaat is werkelijk fenomenaal. vanaf de tweede verdieping heb ik een beter ontvangst in de huiskamer waar de eigenlijke D-Link router 855 staat. meerdere wifi repeaters geprobeerd. Sitecom, Dlink, Linksys. geen van allen hebben een signaal waar je blij van wordt. Dit apparaat is misschien alleen bedoeld voor de ondernemer onder ons. Maar voor de privé gebruiker is dit apparaat een verademing. Prima signaal. Makkelijk te installeren. Valt niet uit. Wordt niet warm, en het belangrijkste, de Zend sterkte van het wifi signaal is mega goed. Ik wist niet dat dit apparaat zoveel kon verbeteren aan het Wifi bereik in plaats van echt grote namen in Routerland.

Heb jij ook een EnGenius ENS202EXT-EzHOTSPOT?

Ik heb hem ook al een tijdje. Net de nieuwste firmware erop gezet.
Interface ziet er nu totaal anders uit, maar wel een stuk verbeterd.
Zou nu ook de ziggo\upc hotspots weer moeten ondersteunen.
Let wel op dat je de juiste firmware erop zet en niet zomaar van een ENS202EXT zonder hotspot.
Want dan ben je die functionaliteit kwijt en moet je dat door Engenius laten herstellen.

Het is trouwens niet bedoeld voor ondernemers maar juist voor de camping/boot.
Als je bijvoorbeeld een access code hebt gekocht voor de camping voor 1 apparaat.
Dan kan je hiermee op de wifi van de camping inloggen en 50 apparaten gebruiken.
Wij met z'n vieren nemen al snel 10 apparaten mee naar de camping? :X