ZyXEL NBG412W3G Review

jamoncitoNewbie 20 april 2009, laatste update op 20 april 2009, 377 views

ZyXEL NBG412W3G

Pluspunten

• Compleet, door zowel een 3G als standaard Ethernet WAN-aansluiting.
  • Instellingen om 3G-datalimieten te bewaken.
  • Goed setup-programma.
  • Mooi design.

Minpunten

• Deze router ondersteunt niet elk type USB-Modem.

Beheerbaarheid Score: 4
Deze router ondersteunt niet elk type USB-Modem. Wij hebben de HuaWei E180 in ons bezit en deze werkt niet samen met de NBG412W3G

Kijk voor meer informatie over welke modemtypen wel worden ondersteund en verdere setup info:

Om deze reden is deze router (nog) niet in gebruik en kan ik geen gedetailleerde review schrijven.

P.S. De ondersteuning van de support desk van ZyXEL is overigens uitstekend !!!

Heb jij ook een ZyXEL NBG412W3G?

Heb je inmiddels nieuwe firmware geprobeerd? Die werkt wel met de E180. Ik gebruik dit apparaat met de Huawei E220 en ik vind het een erg fijne router.
Mooie review over het feit dat je geen review kunt schrijven over het product!