Specificaties Radiogestuurde muis en 1.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Performance Mouse MX Review

gumkop 13 mei 2015, 156 views

Logitech Performance Mouse MX

super muis, zeer ergonomisch

Pluspunten

• degelijk
  • goed ergonomische vormgeving
  • bijna geen latency merkbaar ivm wireless

Minpunten

• knoppen aan de zijkant zijn lastig bedienbaar

Ik heb deze muis nu een paar maanden. Ik heb deze aangeschaft omdat ik vreselijke last had van een tennisarm. Deze klachten zijn nu praktisch verdwenen, wat het in mijn boekje al een zeer ergonomische muis maakt.

De programmeerbare knoppen zou je met de duim moeten bedienen, maar omdat ik daar geen behoefte aan heb doe ik dat niet, edoch vergt het wat oefening om deze te gebruiken, zitten niet op de beste plek.
Erg grappig is dat het scrollen dmv een knopje van precies naar snel kan worden omgezet. De muis voelt erg degelijk aan.

Als gamer is het ook belangrijk dat de muis snel reageert, om die reden is dit mijn eerste draadloze muis om te proberen, maar ik merk geen vertraging.

Als de muis uit idle komt geeft het met ledjes aan hoe vol de batterij is, de batterij is binnen een paar uur al helemaal vol geladen, erg snel dus, en gaat bij een paar uur gebruik per dag makkelijk een paar weken mee. Eventueel kan je tijdens het laden gebruik blijven maken van de muis.

Kortom, ik zie geen noemenswaardige nadelen en ben boven verwachting tevreden.

Heb jij ook een Logitech Performance Mouse MX?