Specificaties 2,4GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Netgear WNR854T Review

Emile001Newbie 15 april 2009, laatste update op 15 april 2009, 638 views

Netgear WNR854T

Pluspunten

• Als ie werkt dan is het een goede router, maar hoelang dat duurt is dus de vraag. Daarna ben je aan de gode overgeleverd

Minpunten

• betrouwbaarheid. Je weet zeker dat ie kapot gaat.

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 4
Ik heb nu 2x een nieuwe WNR854T router meegemaakt die zomaar kapot is gegaan.
Ik krijg de beroemde 'green light of death' waarna de router geen teken van leven meer geeft. Volgens het netgear forum een bekend probleem wat te wijten is aan de wireless card
De helpdesk houdt je aan het lijntje en weigert nog langer om te ruilen omdat ik geen kassabon meer heb
Het is gewoon een zeer slechte serie van Netgear en de support is om te huilen.
Vooral geen harde reset meer doen als je je router nog wil gebruiken !
Voor mij geen Netgear meer !
Buiten de zeer hoge aanschafprijs is het scahndalig dat ze dit product nog willen verkopen !

• netgear pcmia card
  • hp compag nc6320

Heb jij ook een Netgear WNR854T?

Ik vind dit nu niet bepaald een heel erg goede onderbouwde review.
Je geeft alleen maar commentaar op het feit dat ie kapot is gegaan en niet over de rest van de werking.

Ik snap ook wel dat je er flink van baalt, maar ik denk dat je gewoon even je gif kwijt moest.
het is algemeen bekend dat deze routers defect gaan. Ik geloof dat iets van 30% van alle verkochtte routers (WNR854T alleen) inmiddels defect is gemeld bij netgear.

[Reactie gewijzigd door Libbz op 19 april 2009 03:49]