Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 100 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Audioengine A5+ Wit Review

waik 12 mei 2015, 321 views

Audioengine A5+ Wit

Prima prijs/kwaliteit verhouding voor een set boxen die qua kwaliteit tussen de kleine speakers en de grote speakersets zit. Mooie vormgeving.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Bruikbaarheid
  • Design
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Deze boxen heb ik inmiddels ruim twee jaar. Toentertijd was ik op zoek naar iets tussen een klein "ipod" boxje (met lage prijs en dito kwaliteit) en goede boxen. Mijn oog viel op deze boxen. Prima geluid voor huis, (tuin-) en kamergebruik. Zelf ben ik geen audiofiel, dus ben niet al te kieskeurig in de kwaliteit van de speakers. Momenteel heb ik deze boxen via een hdmi-switch aangesloten op alle video- en audioapparaten. Daarnaast is een Airport express aangesloten via de 3.5 jack input voor het draadloos muziek afspelen. Het draadloos afspelen gaat niet vlekkeloos, maar dat ligt aan de airport express (afrader!). Het design van de boxen vind ik trouwens ook erg strak en modern. Na twee jaar films afspelen, muziek luisteren, tv kijken etc ben ik nog steeds tevreden!

Heb jij ook een Audioengine A5+ Wit?