Specificaties 5GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

TP-Link TL-WDR3600 Review

Glodenox 9 mei 2015, 194 views

TP-Link TL-WDR3600

Goede router voor een goede prijs.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Sterk signaal

Minpunten

• Vrij groot
  • Vaak herstarten vereist voor kleine aanpassingen

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Deze router heb ik gekozen omdat de prijs goed meeviel voor de features die aangeboden werden. Tot voor deze router had ik enkel Linksys-apparaten in mijn netwerk staan, deze zijn nu langzaam maar zeker TP-link aan het worden na verscheidene slechte ervaringen qua stabiliteit en performantie.

Ik kan niet vergelijken hoe dit bij andere routers zou zijn, maar naar mijn ervaring geeft deze router een voldoende sterk signaal om "te overleven" tussen de andere routers die in de omgeving actief zijn (en dat zijn er wel wat).

De router was wel wat groter dan ik verwacht had, maar gelukkig heb ik daar voldoende plaats voor.

De vervanging van mijn oude router met deze router zorgde ervoor dat de flessenhals in mijn netwerk weer verplaatst werd naar de internetsnelheid die mijn provider me kan aanbieden. Top dus :)

Heb jij ook een TP-Link TL-WDR3600?