Lansweeper Review

HarryEllisNewbie 6 mei 2015, laatste update op 11 mei 2015, 527 views

Lansweeper

De beste oplossing voor netwerkscanning met een zeer goede prijs in vergelijking met alle functionaliteiten

Pluspunten

• Flexibiliteit
  • Duidelijke rapportering
  • Veel verschillende functionaliteiten

Minpunten

• Even tijd nodig om alles te leren kennen

Gebruiksvriendelijkheid Score: 5
Systeemeisen Score: 4
Stabiliteit Score: 4
Ik gebruik de Lansweeper software inmiddels een hele tijd en ben zeer tevreden. Lansweeper is mijn dagelijkse partner om het volledige netwerk in ons bedrijf te scannen. Het begon met een kleine installatie in het hoofdkantoor maar we zijn snel overgeschakeld naar een complete installatie. Dankzij Lansweeper krijg je alle mogelijke informatie die je nodig hebt over de aangesloten computers, printers,... op het netwerk. Het heeft even tijd nodig om al de mogelijkheden te leren kennen maar de flexibiliteit, functionaliteit en verschillende opties zijn oneindig. Ik vind het één van de beste oplossingen voor netwerkscanning met een zeer goede prijs in vergelijking met de functionaliteiten.

Heb jij ook een Lansweeper?