Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Epson Home XP-225 Review

sisca1969Newbie 5 mei 2015, 374 views

Epson Home XP-225

geen goede printer foto's niet uit te printen allemaal strepen

Pluspunten

• ziet er goed uit

Minpunten

• print foto,s slecht

Inktverbruik Score: 1
Scansnelheid Score: 1
Scankwaliteit Score: 1
Afdruksnelheid Score: 1
Afdrukkwaliteit Score: 1
in december een epson gekocht
wilde een foto printen allemaal strepen printer naar reparateur gestuurd 3x krijg steeds de melding koppen schoongemaakt printer werkt uitstekend.
maar bij mij niet.
heb een klacht gestuurd maar nog niets ontvangen.
ik koop dus nooit geen epson meer

Heb jij ook een Epson Home XP-225?

Ik heb deze printer ook en idd de uitgeprinte foto's zijn flets en plat vergeleken met de goedkoopste Canon (39 euro ip2600) die geweldige kleurenprints maakt.

Wel leuk is dat de Action setjes met cartridges verkoopt voor 10 euro maakt printen toch een stuk leuker en goedkoper.

Meestal maakt goed fotopapier ook al de helft uit van hoe mooi je foto is, ik krijg altijd de beste resulaten met fotopapier van het merk Sihl die ze af en toe bij de Aldi of Lidl hebben voor 5 euro per 50 vel.
Kleine aanvulling,
Ook vind deze tergend trage printer fotopapier van 170g of hoger niet prettig om door te voeren en levert vaak een storing op wat er voor zorgt dat de printopdracht word geanuleerd en je deze moet herhalen.

Al met al zou ik deze printer niet aanraden er zijn in deze prijs categorie printers die veel beter presteren.

[Reactie gewijzigd door MartyXL op 17 mei 2015 08:53]

Dit is toch geen review? Meer een rant :?