Sitecom WLX-3000B Review

AbStofferNewbie 13 april 2015, 392 views

Sitecom WLX-3000B

Dit is een prachtig product van Sitecom. Simpel in gebruik. Aansluiten en werken. Geen klachten meer met wifi bereik op eerste en tweede verdieping

Pluspunten

• Robuust
  • Makkelijke installatie
  • Aansluiten en werken
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk op te hangen

Minpunten

• Geen volledige Nederlandse Handleiding

Beheerbaarheid Score: 4
Eerst een jaar bij XMXnet gezeten met een een modem en een SiteCom router te weten een SiteCom WL351, wifi bereik was overal voldoende ook op de tweede verdieping. Na een jaar zijn we overgestapt naar Ziggo met een router waarop ook WIFI op zat. Het bereik op de eerste verdieping was redelijk op de tweede verdieping waardeloos. Na zoeken op internet de SiteCom WL351 er tussen gezet op de eerste verdieping en omgezet naar alleen WIFI. Dit ging een tijd goed, alleen bleef het wifi bereik op de tweede verdieping matig. Na lang zoeken en lezen en overwegen toch besloten om de SiteCom accespoint WLX-3000B te kopen. Wat een verademing, je bent langer bezig om de doos open te maken :) dan deze Sitecom WLX-3000B te installeren. Ik heb deze SiteCom WLX-3000B bedraad aangesloten op een SiteCom LN-120 5 poort switch en het bereik is nu overal 100%. Iedereen is nu blij in huis en WIFI is overal goed te gebruiken. Ik heb verder geen aanpassingen gedaan bij de instellingen die via internet mogelijk zijn.

Heb jij ook een Sitecom WLX-3000B?