Wiko Sunset Wit - Reviews

Specificaties 4" • 800x480 • 4GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Wiko Sunset Wit Review

Niels Nijenhuis 13 april 2015, laatste update op 24 april 2015, 2.788 views

Wiko Sunset Wit

Dit is mijn tweede smartphone draaiend op Android. De vorige is helaas gestorven in de wasmachine op 1 april. Ik heb bijna twee weken in huis en hij is het geld weer dan waard. Waarom? Dat lees je in de review.

Pluspunten

• Stock Android (op de camera app na dan)
  • Geen bloadware
  • Levensduur van de accu
  • Dualsim

Minpunten

• Een beroerde 2 megapixel backcamera (maar dat vind ik niet erg)
  • Geen 4G (misschien mijn volgende smartphone wel)

Het is een toestel met weinig fratsen,de processor is ook nog redelijk.Dit toestel draait niet op Android Lollipop maar op Kitkat. Op zich is dat niet erg. Want hij communiceert goed met mijn Crhomecast.
Het handige daarnaast vind ik dat hij twee simkaarten kan slikken. (Zoals voor zakelijk en privé).

Heb jij ook een Wiko Sunset Wit?

De MT6572 is géén 64 bit cpu, het is een dualcore ARM A7, en al zou het er 1 zijn, op android 4.4 zou je geen significate prestatieverbeteringen zien t.o.v Android 5.0 dat speciaal voor 64 bit geschreven is
Klopt. Ik heb nog even de handleiding door gespit en dat staat er inderdaad.