Kobo Arc 10 HD Zwart Review
Prachtig apparaat voor die prijs zolang/als het werkt
Pluspunten
Scherm is zeer scherp Snel Accu gaat lang mee Robuust gebouwd Ligt goed op de hand
Minpunten
Alleen frontcam met maar 1,3 mp Interne opslag niet uitbreidbaar
Eindoordeel
Ik heb deze 2 keer gehad. Eerste keer heeft hij 1,5 maand gewerkt daarna wilde hij niet meer aangaan. Teruggestuurd en geld teruggekregen. Daarna bij ander bedrijf aangeschaft, deze was een DOA. Hij ging gewoon niet aan, ook niet als je aan de netspanning sluit.
De tijd dat hij heeft gewerkt heb ik veel plezier van gehad. Hij is snel genoeg en vooral het scherm met zo'n hoge resolutie. Het nodigd uit om te lezen.
Eerst gekocht via iBood.nl voor € 175,90 inc. verzending. Daarna bij Bol.com gekocht voor € 149,99 inc. verzending.
Omdat ik allebei keren met een kapotte apparaat zat geef ik een slechte beoordeling. Anders was het wat mij betreft een uitstekend apparaat geweest voor zijn prijs.
De tijd dat hij heeft gewerkt heb ik veel plezier van gehad. Hij is snel genoeg en vooral het scherm met zo'n hoge resolutie. Het nodigd uit om te lezen.
Eerst gekocht via iBood.nl voor € 175,90 inc. verzending. Daarna bij Bol.com gekocht voor € 149,99 inc. verzending.
Omdat ik allebei keren met een kapotte apparaat zat geef ik een slechte beoordeling. Anders was het wat mij betreft een uitstekend apparaat geweest voor zijn prijs.
Beoordeel deze review: