Kobo Arc 10 HD Zwart Review

HamradjNewbie 1 april 2015, 320 views

Kobo Arc 10 HD Zwart

Prachtig apparaat voor die prijs zolang/als het werkt

Pluspunten

• Scherm is zeer scherp
  • Snel
  • Accu gaat lang mee
  • Robuust gebouwd
  • Ligt goed op de hand

Minpunten

• Alleen frontcam met maar 1,3 mp
  • Interne opslag niet uitbreidbaar

Ik heb deze 2 keer gehad. Eerste keer heeft hij 1,5 maand gewerkt daarna wilde hij niet meer aangaan. Teruggestuurd en geld teruggekregen. Daarna bij ander bedrijf aangeschaft, deze was een DOA. Hij ging gewoon niet aan, ook niet als je aan de netspanning sluit.

De tijd dat hij heeft gewerkt heb ik veel plezier van gehad. Hij is snel genoeg en vooral het scherm met zo'n hoge resolutie. Het nodigd uit om te lezen.

Eerst gekocht via iBood.nl voor 175,90 inc. verzending. Daarna bij Bol.com gekocht voor 149,99 inc. verzending.

Omdat ik allebei keren met een kapotte apparaat zat geef ik een slechte beoordeling. Anders was het wat mij betreft een uitstekend apparaat geweest voor zijn prijs.

Heb jij ook een Kobo Arc 10 HD Zwart?