DJI Phantom 2 Vision Review

gijsbertb 30 maart 2015, 550 views

DJI Phantom 2 Vision

Super product voor een prijzige prijs, mooie beelden en veel plezier. De IOS app is duidelijk en werkt handig.

Pluspunten

• Sterk
  • Vliegt langer dan andere drones (tot 25 minuten)
  • met GPS-routes en "return to home"

Minpunten

• Camera is fragiel (extra stukje plastic tussen de twee pootjes doet wonderen)
  • Bediening mag best verfraaid worden

Super product voor een prijzige prijs, mooie beelden en veel plezier.

De IOS app is duidelijk en werkt handig.

Mijn eerste vlucht was direct een succes, je start de drone (beide stickies naar midden onder bewegen) en de drone ging keurig stationair draaien. gas erbij en het ding bleef direct netjes boven de grond vliegen. Zelfs de bediening loslaten kan omdat het apparaat zichzelf probeert "verankert" op de GPS positie.

Een paar vluchten hierna was ik de drone "kwijt" (er komt in beeld te staan dat de verbinding zoek is). Waarna het apparaat keurig terugkeerde en ik hem weer kom besturen.

Heb jij ook een DJI Phantom 2 Vision?