Specificaties Soort casemod: Fanguard - Bekijk alle specificaties

Silverstone 120mm Fan Grille and Filter kit Review

drmoebius 30 maart 2015, 232 views

Silverstone 120mm Fan Grille and Filter kit

Ik zocht wat simpele filters om over de lucht toe- en afvoer te plaatsen. Mocht goedkoop zijn, zolang de kast van binnen maar schoon blijft.

Pluspunten

• Magnetisch, makkelijk plaatsbaar
  • Schroefjes bijgeleverd
  • Simpele verpakking

Minpunten

• Geen moertjes bijgeleverd, bij een kast met gaten heb je zelf moertjes nodig

Verrassend genoeg zijn deze filters voorzien van een magneetje (eerlijk gezegd niet op gelet) en waren ze daardoor eenvoudig te plaatsen. Er is mogelijkheid om de filters vast te schroeven met de bijgeleverde schroefjes. Moertjes zijn wel nodig mocht de kast niet beschikken over schroefgaatjes maar over reguliere gaatjes (wat in de meeste gevallen zo zal zijn ivm de rubberen ophanging van de huidige casefans.

Ik heb er momenteel 5 in gebruik. Let wel dat ze ondanks de magneetjes vrij eenvoudig verschuiven als bv je huisdier even langsloopt. Dan is vastschroeven een betere optie of je plaatst ze aan de binnenkant van de kast (ik koos bewust voor de buitenkant zodat ik ze makkelijk kan schoonmaken).

Heb jij ook een Silverstone 120mm Fan Grille and Filter kit?