Honor 6 16GB Zwart Review

jaimyy_ 22 maart 2015, laatste update op 22 maart 2015, 497 views

Honor 6 16GB Zwart

De telefoon is met 3GB RAM snel. Als je denkt, de icoontjes vind ik niet zo geweldig. Laat je dat niet stoppen, deze kunnen worden aangepast door uit verschillende thema's te kiezen. Met de batterij doe ik gemakkelijk een dag met vrij hevig gebruik. Vaak heb ik nog 30% over.

Pluspunten

• 3 GB RAM
  • Goeie batterijduur
  • Veel mogelijkheden om te personaliseren
  • 2 schermbeschermers in de doos
  • Goeie camera, ook in het donker

Minpunten

• Geen menu, alles op startschermen
  • Automatische helderheid werkt niet zo lekker

De telefoon is met 3GB RAM snel, je kunt gemakkelijk switchen tussen apps. Als je denkt, de icoontjes vind ik niet zo geweldig. Laat je dat niet stoppen, want deze kunnen worden aangepast doordat er uit verschillende thema's gekozen kan worden. Het beeldscherm is duidelijk, al werkt de automatische helderheid niet helemaal soepel. De camera is top. De foto's zijn helder en scherp. Ook in een donkere omgeving doet de camera het goed. De front-camera is ook net zo helder.

Het design van de telefoon is verder strak afgewerkt en heeft een beetje van alle moderne telefoons wel wat weg.

Met de batterij doe ik gemakkelijk een dag met vrij hevig gebruik zoals video's bekijken, spelletjes spelen en social media. Vaak heb ik nog 30% over.
Bij het openen van de doos zit er een handleiding bij, 1 paar oordopjes en 2 screen protectors voor de voor- en achterkant. Accessoires zijn hier in Nederland niet erg gemakkelijk te verkrijgen, zelf heb ik een hoesje besteld via eBay.

Al met al, ik ben erg blij mee.

Heb jij ook een Honor 6 16GB Zwart?

Reviews door de redactie