WeLoop Tommy Zwart Review

Maglor1982 17 maart 2015, 135 views

WeLoop Tommy Zwart

Voor dit bedrag zeer zeker een goed instap model!

Pluspunten

• E-Reader display (dus echt enorm zuinig)
  • Model

Minpunten

• Koppeling met iOS werkt niet altijd vlekkeloos, moet soms resetten naar fabrieks waarde en opnieuw koppelen
  • Geen mogelijkheid om eigen Watch Faces te maken
  • Geen koppeling naar iOS Health voor de stappenteller.

Ik wilde graag een SmartWatch, maar had geen flauw idee of ik m wel om zou houden (doe dat met gewone horloges nooit namelijk).
Maar dit apparaat is geweldig!
Je hoeft niet meer naar je telefoon te kijken wat voor bericht je binnen heb gekregen. Gewoon even op je horloge kijken en klaar.

Onthou wel, Dit is geen iWatch..
En dat is zowel aan de functies als aan de prijs te zien.
aan de andere kant...
Prijs / kwaliteit is perfect.
Zeer goede horloge, voor een zeer lage prijs.

Heb jij ook een WeLoop Tommy Zwart?

De mogelijkheid om watchfaces te maken is ondertussen in otnwikkeling, is te vinden op XDA. Ga hier binnenkort in een aangevulde versie van mijn review even op in :D

Zijn veel leuke ontwikkelingen rond dit horloge!
Ow dat is goed nieuws!!!
ben enorm benieuwd.
Ik hou je in de gaten Roberto ;)