Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Maxxter Gaming Mouse Review

Dutchredgaming 1 maart 2015, laatste update op 16 april 2015, 9.995 views

Maxxter Gaming Mouse

Goede 5 euro muis! Zeker aan te raden! Kilk op "Lees verder" voor gebruiksaanwijzing (die zelf heb gemaakt, omdat het niet bij de muis bij zat).

Pluspunten

• Goedkoop
  • Uiterlijk
  • Verlicht
  • Bovenkant ligt lekker
  • Robuuste kabeltje
  • 6 knoppen
  • Je kan DPI aanpassen t/m 2400

Minpunten

• Zijkant voelt erg goedkoop
  • Geen gebruiksaanwijzing

Ik had de muis gekocht bij de Action voor 5. Zeker je geld waard!

Gebruiksaanwijzing:

LMB = Linkermuisknop (zoals elke muis)
RMB = Rechtermuisknop (zoals elke muis)
Muisknop 3 = Pagina terug (Op verkenner en internetbrowsers. Bij games is het aan te passen)
Muisknop 4 = Pagina verder (Op verkenner en internetbrowsers. Bij games is het aan te passen)

Knoppen onder de scrollwieltje is DPI instellen, maar ik moet even uitvogelen wat de verschil is tussen die twee knoppen.

Heb jij ook een Maxxter Gaming Mouse?

Het is maar 1 knop onder scrolwieltje met de volgende DPI standen:
Optical resolutions: 400, 800, 1200, 1600, 2400 DPI
Bron:http://www.maxxter.biz/default.aspx?ref=ACT-MUSG-001-G&op=products&op2=item&id=8191
Voor 5 euro heel wat muis :)

[Reactie gewijzigd door Triggernl op 25 augustus 2015 13:13]

Thanks, ik ga het bijwerken als ik tijd voor heb! :D
Zeker een mooie muis voor 5 euro, maar na nog geen 1 jaar gebruik is de LMB kapot, de rechter doet het nog wel..
Tja, het is 5 euro muis. Zo'n goedkoop muis hoef je geen wonderen te verwachten.

Op dit moment heb ik geen klachten over mijn muis :D
goedenavond allemaal.

met grote trots heb ik een andere muis gekocht, de Logitech G502.
ik vindt het een aanrader voor gamers.
ik maak geen reclame of wat dan ook, ik wil alleen maar zeggen dat
ik met trots eindelijk een nieuwe muis heb kunnen halen nadat de Maxxter gaming mouse
die ik bij de action had gekocht waarvan de laser het niet eens deed.
ik vind het persoonlijk een prachtstuk om mee te werken.

met vriendelijke groeten,

EASY-gamer :)
Tja 62 en 5 zijn werelden van verschil hoor
Als je weet hoe je de zijkant knoppen kunt veranderen naar de cijfers : 2 en 3 kun je me e-mailen: a.hazrat@outlook.com
Kan iemand me helpen hoe je de zijkant knoppen verandert. Ik wil het veranderen voor het gamen. Ik wil de cijfers 2 en 3 aan de zijkant. Alsjeblieft kan iemand me helpen? :)
deze muis is crap :/
alles doet het behalve de laser zelf......
heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Heb je bon nog? Ik zou ruilen als ik jou was
de bon ligt in de prullenbak bij de action zelf. maar ik ga die bon er niet uit halen.
Dan kan je niet meer terugbrengen
Ik heb een nieuwe muis gehaald. de Logitech G502.
persoonlijk vind ik het een aanrader. hij ligt fijn in de hand en de knoppen zijn goed verdeeld.
hopelijk zal iemand deze ook kopen. voor de prijs van 64,99 is hij zeer effectief :)
ik wil niet gaan spoileren maar ik vind het gewoon nodig dat ik kan zeggen dat het een aanrader is :)

m.v.g,
EASY-gamer
excuses voor de dubbele reactie. ik zag de comment van de vorige keer er niet meer tussen staan.
bij deze bied ik me excuses aan.
Hoe werkt die z.g dpi knop (bovenkant) ik zie n.l. geen verschil!
Bovenste knop gaat de dpi verhogen (bij de hoogste gaat het weer naar de laatste) en de onderste gaat het weer terug naar je vorige DPI instelling
Weet iemand of je LED verlichting uit kan zetten? Na een tijdje heb ik het wel gezien.