Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties Starterset, 1x 100Mbps - Bekijk alle specificaties

TP-Link TL-PA4010KIT-AV500 Nano Powerline adapter startset Review

Marcator 28 februari 2015, laatste update op 28 februari 2015, 563 views

TP-Link TL-PA4010KIT-AV500 Nano Powerline adapter startset

Niet erg duurzaam, branden door!

Pluspunten

• Snel en makkelijk te installeren
  • Compact
  • Relatief goedkoop

Minpunten

• Verbinding valt af en toe even weg
  • Niet duurzaam, kunnen doorbranden

Beheerbaarheid Score: 2
Twee van deze setjes had ik in gebruik. In het begin allemaal prima, snel geinstaleerd, werkt direct. De verbinding was goed, al valt het heel af en toe soms even een paar minuten weg.

Waar ik veel minder over te spreken ben is het feit dat deze dingen nogal snel doorbranden. Van de eerste 4 die ik had, gingen er 2 kapot (deze hadden nadien een brandlucht). Ze zijn onder garantie vlot omgeruild en ik was er in principe weer blij mee. Maar inmiddels is er echter alweer eentje doorgebrand en dus opnieuw defect.
Ik heb er geen vertrouwen meer in en vind het daarom geen aanrader.

Product aangeschaft bij Wehkamp voor 27,05

Heb jij ook een TP-Link TL-PA4010KIT-AV500 Nano Powerline adapter startset?