Microsoft Xbox One Stereo Headset Zwart Review

Erikvanulsen 25 februari 2015, laatste update op 25 februari 2015, 378 views

Microsoft Xbox One Stereo Headset Zwart

Erg goede headset voor de prijs! aardige geluidskwaliteit en prima comfort en dat voor maar 40 euro!

Pluspunten

• Draagcomfort
  • bas
  • prijs

Minpunten

• Deels gemaakt van shiny plastic

Features Score: 2
Opnamekwaliteit Score: 3

Aangezien mijn oude headset niet meer levende was had ik een nieuwe nodig, na lang wikken en wegen ben ik dan toch maar voor de microsoft stereo headset gegaan. De reden dat ik deze headset heb gekozen is dat de prijs mij erg aansprak. deze headset is namelijk al te koop vanaf 40 euro

Unboxing

Bij het unboxen kom je niet veel bijzonders tegen, de headset zelf, een stereo headset adapter en een kabel om de firmware van de controller up te daten. een van mijn eerste indrukken was dat de headset steviger aanvoelt dan dat hij eruit ziet, hij is namelijk van plastic maar toch voelt hij stevig aan. het glimmende plastic is wel als een magneet voor vingerafdrukken.

Geluidskwaliteit

Als je een game headset koopt wil je natuurlijk wel goed geluid hebben, toen ik voor het eerst luisterde naar deze headset was ik erg verast van die diepe bas die zeker goed uitkomt bij games, De mids en de hoge tonen zijn wat mij betreft ook prima, maar kunnen beter, het is natuurlijk ook een headset van 40 euro.

De Mic

Het geluid dat de mic opneemt voldoet maar je moet er niet teveel van verwachten, Ik zou het niet adviseren om deze headset speciaal voor de mic te kopen maar voor de gewone casual gamer is het ruim voldoende.

Draagcomfort

Een van de punten waar ik het meest tevreden over ben is het draagcomfort, de headset is erg licht en de oorkussens zijn gemaakt van erg zacht stof. na game sessies van een aantal uren achter elkaar had ik nog geen enkel naar gevoel ervaren.

Als conclusie kan ik stellen dat je bang for the bucks hebt bij deze headset, verwacht geen bijzondere toeters en bellen bij deze headset maar hij is ruim voldoende voor de casual gamer!

Heb jij ook een Microsoft Xbox One Stereo Headset Zwart?