Specificaties 4,8" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy K Zoom Zwart Review

danny.daemen 21 februari 2015, 307 views

Samsung Galaxy K Zoom Zwart

Een goede camera waarmee je kan bellen :-)

Pluspunten

• 20,7 Mp + 10 x optische + 10 x digitale zoom
  • Snelle gebruikers interface
  • 20 x zoom levert ook prachtige foto's op
  • Super video opname!
  • Hee veel opties camera software

Minpunten

• Geluid tijdens bellen op zijn zachts nog te hard, collega's kunnen mee luisteren
  • Bij bepaalde grip, met handpalm per ongeluk op de terug toets drukken
  • In donkere condities vindt ik de camera prestaties zwak te noemen. De note 4 maakt betere foto's in donkere condities.
  • Accu duur
  • Touchwiz

Ik kom zelf van de Xperia Z af (die een rondje in de wasmashine had gemaakt). En ik was nogal beetje terughoudend over deze telefoon. Ik had hem cadeau gekregen van mijn vriendin.

Van het scherm had ik meteen zo iets van: waauw. De xperia Z had een 1080p scherm. maar deze 720p is zeker niet mis. En eigenlijk: ik merk er niks van dat ik maar een 720p heb. Ja goed, voor de rest is het eigenlijk gewoon een s5 smartphone. Want aan de interface zie je niet direct dat dit een camera phone is. Het jammere vindt ik wel de Touchwiz interface, ik vindt dit geen verbetering (zelfs een verslechtering) ten opzichte van het originele Android OS. Het heeft een andere kleur en alles taat op een andere plek wat ik persoonlijk onlogisch vindt.

Ja, de camera is goed tot zeer goed te noemen. Je hebt heel veel opties en je kunt veel zelf instellen zoals ISO, sluitertijd, EV waarde, F opening, optische stabilisatie aan/uit zetten, Foto effecten zoals instagram ze heeft, instagram heeft er wel meer. Witbalans, foto scherpte, Contrast, Kleur, AF opties. Zelf vindt ik de AF hulplamp handig voor in het donker, jammer is natuurlijk dat deze maar tot ongeveer 4 meter gaat. Ja en de xeon flits is ook meer dan voldoende, deze gaat in de meest ideale situaties tot 6 meter. Foto kwaliteit is super, jammer dat deze in het donker niet zo super zijn, de note 4 kan betere foto's maken in het donker.

Heb jij ook een Samsung Galaxy K Zoom Zwart?