Specificaties 2" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia 6300 Zilver Review

herman02Newbie 30 maart 2009, 519 views

Nokia 6300 Zilver

Pluspunten

• uitstraling
  • cover

Minpunten

• accu
  • camera

Telefoon ziet er goed uit. Stalen cover en uitstraling doen het goed. Ook is de bediening zoals je van een Nokia mag verwachten: simpel en duidelijk. De fotocamera is minimaal. Je moet er niet te veel van verwachten. Om voor nood een fotootje te maken is het goed maar meer ook niet. Alleen de accu van dit ding is zwaar klote. Om de haverklap is die accu leeg. Zit je midden in een gesprek, valt dat kut toestel uit. Ben beter gewend van Nokia

Heb jij ook een Nokia 6300 Zilver?

Alhoewel ik je frustratie kan begrijpen vanwege het voor jou slecht functionerende toestel is het voor mede-Tweakers uiterst onzinnig om te lezen. Het probleem dat jij met de accu ondervindt kan goed te maken hebben met een defecte accu of ander technisch mankement.
Het opnoemen van problemen in een review is natuurlijk geen enkel probleem maar alleen als de kritiek onderbouwd wordt hebben we er wat aan.
Wat betreft het taalgebruik: dat is ronduit storend!

Ik hoop dat je er nog een mooiere review van kunt maken, er valt genoeg te schrijven over de toestel en wellicht kun je er zelfs een test-foto van de camera bij doen zodat we weten hoe de camera presteert.
toch wel een erg minieme review, dat wat je vertelt kan ik ook zelf verzinnen zonder dat ik de telefoon heb.
Beetje summiere review, en het gebruik van krachttermen, hoewel ikzelf er opzicht geen probleem mee heb, staat niet echt representatief en geloofwaardig.

Verder uitstekende telefoon voor zo lang ik hem had. Ging vroegtijdig dood door niet functionerend toetsenplankje.
Ik moet het niet eens zijn met je klacht over de accuduur.
Hoewel niet echt "goed" wel "normaal" te noemen.

[Reactie gewijzigd door Alpha Bootis op 30 maart 2009 16:36]

hmm, ik heb al een jaar mijn 6300 en heb nooit problemen gehad met mn accu, ding gaat tussen de 7-10 dagen mee voor ie leeg is. Het enige nadeel wat ik heb gezien op meerdere van deze toestellen is het niet werken van de oortelefoontjes.
Ik heb nog wel zo'n groene voor je. Je weet wel zo'n leger groene met een lange antenne erop en twee gaten waar je lekker in kan schreeuwen. Denk dat ie perfect bij je past !
Allereerst, Welkom op tweakers.net!

=Alleen de accu van dit ding is zwaar klote. Om de haverklap is die accu leeg. Zit je midden in een gesprek, valt dat kut toestel uit. Ben beter gewend van Nokia=

Misschien is het handig om de volgende keer je Nokia vroegtijdig op te laden.
Je kan rechts boven in het scherm zien hoever je batterij leeg is. Is hij bijna leeg, laad hem dan op voordat je ermee gaat bellen.

Nee even zonder grappen(daarvoor is het nog geen tijd:P)

Probeer eens wat meer te vertellen over je Nokia. Waar gebruik je hem voor.
Vergelijk hem met andere toestellen. Kortom maak er een mooie review van, of verwijder deze.

Kijk eens naar de volgende review: productreview: Nokia 6300 Zilver review door tdw