Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Cordless Desktop Wave Review

bassguitar 28 maart 2009, laatste update op 29 maart 2009, 420 views

Logitech Cordless Desktop Wave

Pluspunten

• Erg stevig
  • Hoge precisie
  • Veel functionaliteiten
  • Zijwaartse scroll
  • Ergonomische vorm
  • Voor zowel links als rechtshandigen
  • Zachte rand onder het toetsenbord

Minpunten

• Geen instelbaar gewicht voor de muis

Ergonomie:

Ik heb deze logitech set ongeveer 5 maanden geleden gekocht en het is zeker geen miskoop geweest. Omdat de toetsen op het toetsenbord gegolfd zijn vandaar ook de naam is het heel lekker om te typen, zeker met 10 vingers. Ook is de muis erg goed, ook al is deze niet erg groot ligt hij toch heel goed in de hand. Ook zit er onder het toetsenbord een zachte rand waarop je je handpalmen kan laten rusten.

Functionaliteit:

Het toetsenbord heeft naast de standaard letters en cijfers ook nog meer knoppen. Wat logitech op meerdere toetsenborden heet gedaan is een zogenaamde 2de functie op alle F toetsen. Zo kun je naast bijvoorbeeld: word, exel of je favoriete internet browser ook nog een aantal knoppen zelf toewijzen. Een erg handige bijkomstigheid is dat er een batterij indicator op zowel de muis als het toetsenbord zit. Het toetsenbord heeft ook nog multimedia toetsen voor bijvoorbeeld Windows Media Player. De 5 knoppige muis met scroll wiel die naast naar boven en naar beneden kan scrollen ook nog opzij kan scrollen is erg handig. Dankzij de laser aan de onderkant is het een erg gevoelige en precieze muis. Als je veel gamed is zelfs deze muis een echte aanrader.

Vormgeving:

Zowel het toetsenbord als de muis hebben een goed vormgeving. Het ziet er goed afgewerkt en degelijk uit. Er is gebruik gemaakt van de kleuren zwart en grijs wat vandaag de dag nog steeds de meest gebruikte kleuren zijn voor computer apparatuur,

Bouwkwaliteit:

Afgezien van dat het er stevig uitziet is het ook erg stevig. De muis is al meerdere keren op de grond gevallen en heeft nog geen eens krasjes en functioneert nog optimaal. Ook het toetsenbord voelt erg stevig aan.

Drivers en ondersteuning:

Logitech staat bekend om zijn kwaliteits spullen en levert ook bij dit product goede drivers om een aantal dingen in te stellen op je toetsenbord en voor je muis.

Prijs:

Ik heb deze set kunnen kopen voor slechts 50 euro wat ik een zeer goede prijs vind voor zo'n degelijke set.

Al met al is het een hele goede set en kan ik hem aan iedereen aanraadden.

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop Wave?

Redelijke review, hij is alleen niet schokkend lang en je maakt wel wat rare foutjes m.b.t. de spelling...
Ja het is mijn eerste review maar bedankt. Waar zitten de spelling fouten dan?
Ik zal je even helpen dan ;)
toetsenborden heet gedaan is
heeft
steeds de meest gebruikt kleuren
gebruikte
heeft nog geen eens krasjes
een krasje(?)
wat is een zeer goede prijs vind
ik

Niet echt storende "fouten" maar sommige zinnen / alinea's lopen niet lekker (vaak "ook" aan het begin van een zin, of de zin loopt niet lekker omdat het te lang is (meer komma's helpt dan ook niet meer ;)). Ik vind het toch wel 3 sterren waard hoor!
:p bedankt ik zal het aanpassen.