Specificaties Miracast-support - Bekijk alle specificaties

Microsoft Wireless Display Adapter Review

N-Gaming 4 februari 2015, laatste update op 4 februari 2015, 984 views

Microsoft Wireless Display Adapter

Product werkt makkelijk, het is in je tv pluggen en verbinden met je pc/tablet en je kan werken!

Pluspunten

• plug & play
  • geluid wireless naar tv

Minpunten

• prijs

Geluidskwaliteit Score: 3
Wat zit er in de doos?
* de display adapter
* kort hdmi verleng kabeltje
* wat papier werk

Hoe werkt het?
Met een Android tablet ga je in de instellingen van je tablet naar: Screen mirroring
vervolgens komt e reen overzicht met welke apparaten je kan verbinden(in mijn geval alleen de
display adapter), klik vervolgens de adapter aan en de tablet zal verbinden,
na pak weg 10 seconden ben je verbonden is heb je een clone van je tablet op je tv.

Verbinden met mijn windows 7 laptop en pc is mij tot op heden nog niet gelukt.
als ik dit werkend heb zal ik daar meer over vertellen.

Tot slot
De Microsoft wireless display adapter werkt zeer gemakkelijk via android/windows 8
alleen persoonlijk vind ik 59.90 best wel veel geld voor wat het apparaatje precies doet.

Als er verder nog vragen/opmerkingen zijn hoor ik dit graag!

Foto

Heb jij ook een Microsoft Wireless Display Adapter?

Kan je uit vertellen over de screen lag? Zou je er mee kunnen gamen?
zelf doe ik het niet, ik vind er te veel lag in zitten.