Remotec Universele Afstandsbediening Review

djkavaa 29 januari 2015, 305 views

Remotec Universele Afstandsbediening

Heb deze remote besteld. Na een 2 dagen proberen heb ik deze niet werkend gekregen met de Fibaro Home Center 2. Wat natuurlijk erg jammer is. Je kunt wel makkelijk losse schakelaars etc. toevoegen dat werkt ook. Maar dat is natuurlijk niet waar we hem voor willen gebruiken.

Pluspunten

• Verlichte Toetsen
  • Helder Display

Minpunten

• Slechte Ondersteuning
  • Geen goede handleiding
  • Werkt niet met HC2 (niet werkend gekregen)

Kwaliteit Score: 3

Je wil hem gebruiken om er voor te zorgen dat al je apparaten van bijvoorbeeld de Fibaro Home Center 2 netjes in je Remote komen te staan en dat je deze dus kunt bedienen.

Ik heb de handleiding meerdere malen door gelezen en ook de remote meerdere malen gereset en het opnieuw geprobeerd, maar ik krijg hem niet werkend. Heb hem wel in Fibaro gekregen maar kon daarna niks. Dit doormiddel van de Learning en Listening Mode.

Jammer, want het zou wel een remote kunnen zijn die al je apparaten kan bedienen.

Indien er iemand is die hem wel werkend heeft gekregen met alle apparaten van zijn Home Center 2 dan hoor ik het graag...

Het zou dus zo moeten zijn dat als je nieuwe apparaten toegevoegd hebt aan je Home Center 2 dat je deze dan weer kunt ontvangen op je remote door een Sync te doen... Maar zelfs dat werkt al niet,

Heb jij ook een Remotec Universele Afstandsbediening?