MSI Classic CR61 2M-214NL Review

klaastilmanNewbie 25 januari 2015, laatste update op 25 januari 2015, 181 views

MSI Classic CR61 2M-214NL

Deze laptop is geweldig voor een redelijke prijs. Alleen de videokaart valt wat tegen, maar daar valt zeker mee te leven.

Pluspunten

• Processor
  • Uiterlijk
  • Geheugen

Minpunten

• Videokaart (wanneer je zware games wil spelen)

Ik heb deze laptop nu een aantal maanden en ben er zeer tevreden mee. Het uiterlijk is prachtig, een echte schoonheid :P .

Daarnaast zorgt de uitstekende processor ervoor dat hij zeer snel is. Vastlopen van de laptop, komt namelijk haast nooit voor.

Ook vind ik persoonlijk het geheugen van maar liefst 750 gb een pluspunt. Dit geheugen is verdeeld in een harde schijf van 200 gb en een harde schijf van 550 gb.

Als enige minpunt heb ik tot nu toe gevonden: de videokaart. Voor zware games is hij zeker weten niet geschikt (bv. call of duty). Maar voor wat lichtere games natuurlijk wel (tf2, gta san andreas, battleblock) .

Heb je vragen? Stel ze gerust!

Heb jij ook een MSI Classic CR61 2M-214NL?

Als je deze laptop hebt gekocht om daarmee goede game prestaties te behalen zal dit je inderdaad tegenvallen, hiervoor zou je echt naar een dedicated videokaart moeten kijken ;)