Sitecom WL-342 Wireless Router 300N X3 Review

E10 19 januari 2015, laatste update op 20 januari 2015, 395 views

Sitecom WL-342 Wireless Router 300N X3

Sinds enkele jaren naar tevredenheid ingebruik, tot ik gisteren geen verbinding meer via LAN kreeg. Wifi deed het nog wel. Na wat instellingen te hebben gecontroleerd, besloten de NAT uit te schakelen, ivm mogelijk conflict met modem. Daarna heeft tie de geest gegeven, Reageert niet meer op reset. Beetje jammer

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Te korte levensduur

Beheerbaarheid Score: 4
Reboot en terugzetten van fabrieksinstellingen is niet meer mogelijk (WPS knop resp. 10/15 sec ingedrukt houden). Knop 300 sec. ingedrukt houden werkt ook niet. Router reageert nergens meer op. enkele LEDs knipperen nog wel. Router lijkt continu opnieuw op te starten. Geen recht op de 10 jaar garantie van Sitecom, omdat ik het product niet binnen 3 weken geregisteerd heb. Na diverse forums te hebben gelezen blijkt dit geen incident te zijn. Beetje jammer. Ik heb versie v1 002. Misschien dat door firmware updates of latere hardware versies dit euvel inmiddels is verholpen.

Heb jij ook een Sitecom WL-342 Wireless Router 300N X3?