Nokia 5000 Blauw Review

dream0r 25 maart 2009, laatste update op 25 maart 2009, 431 views

Nokia 5000 Blauw

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Strakke en compacte vormgeving.

Minpunten

• Bouwkwaliteit (LCD display slecht beschermd)

Een strak vormgegeven doch simpele telefoon. De telefoon doet precies wat hij op zijn minst zou moeten kunnen: bellen en sms-en. De telefoon heeft verder alle mogelijkheden wel (zie de specificaties) alleen door de eenvoudige hardware en het beperkte geheugen zijn deze mogelijkheden niet heel goed te gebruiken.

Mijn Nokia 5000 ging echter binnen 3 maand stuk. Nadat ik de telefoon uit mijn zak haalde bleek er een barst te zitten in het LCD display. Dit is dan ook direct de reden waarom ik de bouwkwaliteit zo laag gewaardeerd heb. Het toestel was bij mij binnen een paar maand normaal gebruik kapot.

Heb jij ook een Nokia 5000 Blauw?

Moet zeggen dat dit niet echt een goed onderbouwde review is. Iets uitgebreider zou mooi zijn.
Het feit dat je beeldscherm kapot is gegaan kan aan meedere dingen liggen. ;)