Specificaties 2,8" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC Touch Pro Zwart Review

Toppe 8 april 2009, laatste update op 28 juli 2009, 1.889 views

HTC Touch Pro Zwart

Pluspunten

• QWERTY Toetsenbord
  • D.M.V. TouchFlo ook met vingers te bedienen
  • Vergadering -> Stil

Minpunten

• Accu duur valt tegen (Na een aantal x opladen is dit weg)
  • Bereik is niet altijd super (Kan ook aan het gebouw liggen)

Zoals ook mijn review werd gekeurd over mijn HP TX2550 laptop zal ik het met de touch pro het zelfde gaan doen.

Begin Januari zat ik in Praag toen mijn (toen) huidige toestel er eigelijk mee op hield, de bekende Nokia 6110 Navigator, Nokia's 's werelds eerste navigatie telefoon.

Gelijk in Praag maar eens gaan kijken voor een ander toestel, gelukkig niets gekocht maar wel mooie producten die hier nog moeten komen.

Toch maar de afweging gemaakt, ga ik voor een los toestel en sim only of een goedkoop tijdelijk toestel tot ik over 3 maanden mijn abbonement kan verlengen?

Na wat wikken en wegen toch maar voor de laatste optie gegaan en toen tijdelijk een Nokia E51 Zwart gekocht, die inmiddels weer in de verkoop staat.

Maar, toen kwam het, welk toestel wou ik nou eigelijk hebben. Er waren toch wel een aantal specifieke eisen waar het toestel aan moest gaan voldoen:

- Volledig QWERTY toetsenbord
- Eenvoudige synchronisatie
- Eenvoudig contact beheer
- Groot display

Er bleven natuurlijk een aantal toestellen over, heel veel zelfs maar toen ik de HTC zag was ik eigelijk 'Verliefd'.

Ik ben me toen wat verder gaan verdiepen in de Samsung SGH-i780, niet vanwege het uiterlijk maar vanwege de werking.

Ga binnen kort verder

Heb jij ook een HTC Touch Pro Zwart?

Reviews door de redactie

Wel zeer korte review. Misschien een paar foto's toevoegen en wat extra informatie zoals hoe lang je batterij meegaat ed,.. "Het toestel weegt bijna niets"...Hoeveel weegt die nu juist?
Misschien ook een paar spellingsfouten eruit halen: abbonoment = abonnement, ...
"Het toestel weegt bijna niets"
Hij zegt niet dat het toestel bijna niets weegt, hij zegt dat hij het waardeert dat het juist iets weegt t.o.v. Samsung-toestelletjes. :)
Fotos en gewicht staat overal al vermeld.
Ik ben meer geinteresseerd in de werking, wat valt tegen, wat is fijn.
Binnenkort moet ik ook de knoop doorhakken: Pro of Omnia of...

Dus, dat ie vastlopers kon oplossen met software etc is de info die ik zoek.
Verder idd wel korte review.
Zal binnen kort een wat uitgebreidere review maken, ik zou voor een HTC Touch Pro gaan. Ik vind dat kwalitatief toch een van de betere toestellen.

Of het komt gewoon omdat ik een hekel heb aan Samsung, slechte kwaliteit telefoons en nu beginnen met windows mobile toestellen? ze hebben daar niets op orde...

Geef mij maar HTC!
waarom staat de accuduur bij de minpunten als dit na een paar keer laden weg is? dit is voor zover ik weet bij alle accu's het geval... Verder voegen praktijk voorbeelden over de accuduur wel wat zinnigs toe (in tegenstelling tot een copy paste van de specs)
(dus met email sync en 1 uur mp3 per dag en 20 minuten bellen en 40 minuten surfen gaat de accu 2 dagen mee (bijvoorbeeld!!) )
Ik heb zelf ook een HTC Touch Pro en het beesie heeft echt wel een aantal kuren maar de accu duur is bij mij toch wel zeer goed te noemen.. als ik niet de hele dag op internet zit te surfen en niet de hele dag tomtom of wifi gebruik dan gaat het toestel op 1 acculading zeker zo'n 5 dagen mee.. dat vind ik voor een toestel als deze zeer goed.. gebruik ik nou de hele dag tomtom of wifi.. of ben ik de hele dag aan het youtuben ja dan is het na 2 dagen bekeken..