Bauknecht TRKA 4580 Review

zjeeraar84 7 januari 2015, laatste update op 7 januari 2015, 294 views

Bauknecht TRKA 4580

Prima wasdroger die vooral weinig warmte aan de omgeving afgeeft!

Pluspunten

• Weinig omgevingswarmte
  • Prima droogresultaat

Minpunten

• De knopjes voelen wat goedkoop aan.
  • Soms worden kussenslopen/dekbedovertrekken 1 grote bal, die niet goed droogt

Droogresultaat Score: 4
Energieverbruik Score: 5
Droogresultaat:
Tot nu toe strijkdroog en kastdroog uitgeprobeerd. Heb de indruk dat de bereikte droogniveaus hierbij aansluiten. Bij beddengoed komt het wel eens voor dat een kussensloop in een overtrek terecht komt, deze is dan niet echt droog.

Mogelijkheden:
Enorm veel droogniveaus te selecteren (per droogniveau ook nog 3 gradaties). Verder uitgestelde start, veel meer features dan wij ooit gaan gebruiken.

Gebruikersgemak:
Wij konden hem bedienen zonder de handleiding te lezen. Wel werd pas na even duidelijk dat de resterende tijd die in eerste instantie aangegeven wordt een indicatie is, nadat de trommel even heeft rondgedraaid past hij de tijd aan naar de werkelijke tijd.

Vormgeving:
Wat mij betreft zijn ze allemaal lelijk, maar voor een droger ziet ie er niet slecht uit :)

Duurzaamheid:
We hebben hem nu 2 jaar en in die tijd heeft hij ons niet in de steek gelaten. Wel moet ik vermelden dat ik de knopjes goedkoop aan vind voelen en deze erg duidelijk (iets langer) ingedrukt moeten worden.

Heb jij ook een Bauknecht TRKA 4580?