Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 165 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z623 Review

wouter640 16 december 2014, laatste update op 16 december 2014, 556 views

Logitech Z623

Heerlijk speakerset, zeker aan te raden als gameset maar ook voor muziek.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit geluid
  • Mooie bas
  • Robuust
  • Prijs/kwaliteit verhouding
  • Input en output op de rechter speaker

Minpunten

• aanknopje stortert (wild niet aan of wild niet uit, of zet zich zelf steeds aan en uit waardoor een irritante ruis ontstaat.)

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
Het zijn geweldig speaker, heb ze nu al 3 jaar en ze zijn nog lang niet aan vervanging toe, het is wel duidelijk dat ze bedoeld zijn voor het gamen dat hoor je vooral aan de bass. de bass voelt voor muziek teveel als echte dreunen als schoten (ideaal voor en schiet spel), het is moeilijk uit te leggen maar als je het verschil hoort met een speaker set/speakers die echt voor muziek zijn bedoeld klinkt de bass daarin toch veel mooier. daarom raad ik je het niet aan deze speakers te kopen met het voornamelijke doel van muziek luisteren. Bij het kijken van films heb je hier geen last van het word in actie films juist extra mooi naar mijn ervaring.

Het uiterlijk is redelijk mooi voor mijn eigen kamer ik zou ze persoonlijk nooit in mijn woonkamer zetten daarvoor zijn ze te groot en voor mij niet de mooie kleuren

ik richt me in deze review vooral op de bass wegens het enige nadeel kan zijn waarom je hem niet zou willen, er komt namelijk geweldig geluid uit!

Heb jij ook een Logitech Z623?

Heb je het probleem met het aan/uit knopje opgelost? of heb je er nog last van?
nee helaas nog niet, Ik zou ook niet weten wat het is. ik zag een tijdje geleden in de media markt de speaker staan met hetzelfde probleem. Heb er verder ook niet heel veel last van. meestal als je een of en soms een paar pogingen doet staat ie volledig uit/aan. Helaas is de garantie verlopen, als het in je garantie valt gaat het bij logitec (tenminste bij deze speaker) heel makkelijk, het word niet eerst naar het logitec gestuurd waardoor je je speaker een maand kwijt bent, nee ze slopen het ding en je mag meteen weer een nieuwe halen. (is mij eerder wel met deze speaker overkomen)