Specificaties Accu of lader (universeel) - Bekijk alle specificaties

Patriot Fuel iON Magnetic Charging Car Mount Review

JKMH 14 december 2014, 138 views

Patriot Fuel iON Magnetic Charging Car Mount

Zeer handig voor in de auto! Telefoon valt er niet makkelijk af, ook niet bij een hoge drempel! Wel jammer dat je de de Patriot Fuel iON Magnetic Wireless Charging Stand Case nodig hebt vanwege de achterkant.

Pluspunten

• Zeer makkelijk!
  • Telefoon valt niet bij drempels.
  • I.c.m. navigatie ook erg makkelijk!

Minpunten

• Prijs zeer hoog!

Ik wil alvast JR Wakabayashi van Patriot Memory bedanken voor het sturen van deze sample!

Ik ga het in deze review hebben over de Patriot Fuel iON Magnetic Charging Car Mount! Je zult mijn bevindingen en foto's vinden in deze review.

Terug naar boven!

Dit is de inhoudsopgave van deze review, zo vind je snel waar je naar op zoek bent.

Inhoudsopgave
Unboxing
Universeel
De Praktijk
Suggesties
To Do List

Terug naar boven!

De Fuel iON komt in een kleine maar strakke doos aan. Op de doos is ook meteen duidelijk dat het om de Fuel iON Auto Car Mount gaat.

De doos van de Fuel iON Auto Car Mount en de inhoud

De doos van de Fuel iON Auto Car Mount en de inhoud

De autoruit houder, hier kun je je GSM aan vast plakken (magneet).

De doos van de Fuel iON en de Fuel iON zelf

Terug naar boven!

Je kunt hem alleen gebruiken als je al de Fuel iON oplaadstation heb gekocht, omdat daar de achterkant bij zit voor je mobiel.. Dat is een groot nadeel als je het mij vraagt, want zo kost het product wat je misschien alleen voor in de auto wilt gebruiken maarliefst 130,- (!)

Ik vind dat Patriot de achterkantjes los moet verkopen, dat scheelt erg veel in prijs.

Terug naar boven!

In de praktijk werkt de Fuel iON Auto Car Mount geweldig! Wanneer je je auto in stapt hou je je mobiel in de buurt van de Car Mount en hij plakt eraan. Je GSM blijft goed zitten en valt dus ook niet bij hoge drempels. Tegelijkdertijd laad je je toestel op en kun je hem ook in landscape modus zetten. Ook kun je hem gebruiken als GPS.

Hier wat foto's van in de praktijk!

De Car Mount op de ruit gemonteerd

De Car Mount op de ruit gemonteerd met de Galaxy S5

//-//

Terug naar boven!

Vind je deze review leuk? Reacties zijn altijd welkom! Dit geeft mij meer motivatie om door te gaan met het maken van reviews. Opbouwende kritiek is altijd welkom! Meer reviews van mij zien? Klik dan hier.

Heb jij ook een Patriot Fuel iON Magnetic Charging Car Mount?