Crucial CT4K4G4DFS8213 Review

ZombieExtreme 12 november 2014, laatste update op 12 november 2014, 620 views

Crucial CT4K4G4DFS8213

Dit geheugen werkt perfect in mijn Asrock X99M Extreme4. Werd correct gedetecteerd en loopt nu al enkele zware dagen probleemloos op 2666Mhz met CL14-14-14-36-1T timings.

Pluspunten

• Goedkoopste DDR4
  • Super prestaties na overclock

Minpunten

• Nette heatsinks zouden mooier zijn

Stabiliteit Score: 5
Mijn volledige review over mijn upgrade van X58 naar X99 staat bij de Intel 5820K CPU, inclusief foto's en benchmarks. Zie productreview: Intel Core i7-5820K Boxed review door ZombieExtreme Hieronder de conclusie m.b.t. dit geheugen.

"Ook hier heb ik geen direct vergelijkingmateriaal omdat ik verder geen DDR4 geheugen heb. Dit geheugen is de goedkoopste (minst dure) 16GB DDR4 setje van het moment. Het doet niet alleen waar het voor gemaakt is (2133Mhz CL15) maar loopt de laatste dagen probleemloos op 2666Mhz CL14! Erg lang geleden dat ik geheugen in bezit heb gehad met dergelijke overclock mogelijkheden. Ik kan geen andere beoordeling geven dan het maximale; 5 van de 5."

Heb jij ook een Crucial CT4K4G4DFS8213?

Erg leuke prijs inderdaad! Nu heb jij nog Quad-Channel :) Ik moet het doen met Dual-Channel. Maar het geheugen is standaard al snel genoeg. Ik zal het niet overclocken met mijn 6700K, het is zo al snel genoeg.
Vraagje is dit ram geheugen moeilijk te overklokken?? En moet er vooraf nog iets gedaan worden of moet je moederbord compatibel zijn??