Crucial MX100 512GB Review

bgjbrok 10 november 2014, 418 views

Crucial MX100 512GB

Terecht een populaire schijf. Betaalbare opslag met goede prestaties

Pluspunten

• Lage prijs per GB
  • Populair (veel gebruikt)

Minpunten

• Niet de goedkoopste (maar wel in de top 5)

Geen spijt over mijnkeuze voor deze schijf. Crucial (Micron Technology) voldoet aan mijn hoge verwachtingen. Leest weliswaar wat trager dan de Trancend tegenhanger, maar schrijft weer wat sneller. Daardoor is er een minder groot verschil tussen lezen en schrijven wat erg prettig is met het werken.
icm de Asus Z97A was er geen probleem (buiten mijn (on)handigheid) om een samengestelde VHD afkomstig van een IDE omgeving zonder verdere driveraanpassingen uit te voeren.
Als dit je eerste stappen op SSD gebied zijn, ben je meteen verwend.

Heb jij ook een Crucial MX100 512GB?